case study

Komplexní online marketing
Pro společnost SEAWOLF zajišťujeme komplexní služby v oblasti webových stránek a online marketingu přes 15 let. Spolupráce je komplexní a intenzivní, přičemž její hlavní pilíře se skládají z těchto služeb.
Tvorba webových stránek pro jednotlivé projekty
Vytvořili jsme již 5 tou verzi webových stránek pro projekty Kurzů kapitánských průkazů, kurzů potápění i pro projekt pronájmu lodí (Charter-lodí).
Od jednoduchých webových stránek jsme se posunuli k modernímu webu s napojením na interní systémy, platební bránu, řízení objednávek.
Online marketing
Cesta zákazníka při koupi kapitánských kurzů či potápění je někdy dlouhá a kostrbatá.
Někteří se rozhodnou okamžitě, impulsivně, jiní zvažují nákup kurzu i několik týdnů. Často se stává, že se rozhodují napříč zařízeními (v práci si o polední pauze najdou kurz, ale objednávku dokončí doma z tabletu).
Proto jsme museli podchytit všechny důležité kanály. Další výzvou je sezónnost produktů, na kterou má vliv i počasí. To vše jsme schopni v kampaních zohlednit.
Interní systémy pro optimalizaci firemních procesů a vyřizování objednávek
Optimalizace firemních procesů a jejich převedení do digitální podoby. Efektivita v podobě rychlejšího vyřizování objednávek. automatizace a reportingu. Web-based řešení poskytuje dostupnost odkudkoliv.
Konzultace a poradenství
U dlouhodobých spoluprací s klienty se nám osvědčilo věnovat se marketingu částečně interně. Dnes je potřeba sladit celou řadu marketingových aktivit, které na sebe různě navazují a to bývá často u firem, které mají spoustu práce se svojí agendou a klienty, problém. V tomto případě jsme s klientem nastavili intenzivnější spolupráci (marketingový interim management), kdy dozorujeme a řídíme i vnitrofiremní práci na marketingu (dodávání podkladů, úkolování zaměstnanců, kontrola výstupů) a díky tomu se firma posouvá neustále kupředu.