
Brand a butique e-shop pro českou společnost zabývající se těžbou kryptoměn s vlastními prostory a produkty.
Master Miner provozuje prostory pro těžbu kryptoměn v Praze s využitím zelené energie. Poskytuje komplexní servis v oblasti krypto od nákupu po prodej a hosting hardware. Podíleli jsme se na tvorbě BRANDu nově vzniklé společnosti a realizovali jsme web s malým designovým e-shopem s netypickými produkty.

Design, stylová prezentace produktů a především služeb, které z v tomto případě tvoří cca 70% businessu.
Nejedná se o typický e-shop, jde spíše o web s katalogem produktů a možností jejich objednání podobným stylem jako na e-shopu. E-shop je zde čistě jako doplněk portfolia služeb klienta a má designem i obsahem co nejvíce zapadat do webu a jako web se také tvářit.
Komfort návštěvníka je zajištěn využitím typických e-shopových prvků, na které jsme běžně zvyklí., ovšem rozšířené e-shopové funkce jako je napojení na kurýrní služby, automatická fakturace apod. v tomto řešení nenajdeme, tedy kromě, dnes již standardní, platby kartou. E-shop je v tomto případě spíše doplňková větev businessu klienta, z čehož vychází i neexistující logistické procesy (sklad, doprava a jiná automatizace), které není potřeba pokrývat.
Na tzv. „heavy-weight“ e-shopy s plnou funkcionalitou se nespecializujeme a klientům doporučujeme jiná řešení, která s nimi rádi prokonzultujeme.
Implementace CMS WordPress na míru projektu
Implementaci redakčního systému se snažíme vždy realizovat tak, aby si klient mohl pohodlně editovat drtivou většinu obsahu a funkcí svého webu. U e-shopových řešení se nespoléháme na pluginy 3. stran jako je například v této oblasti známé řešení WooCommerce., pro naše použití jsou až moc komplexní. Funkcionalitu jednoduchých butikových e-shopů raději implementujeme custom řešením.
Řešení je vždy co nejvíce otevřené pro případné rozšiřování funkcionality či v případě potřeby flexibilně reagovat na nějakou procesní změnu (např. úprava na platební bráně). Backend ani frontend nezatěžujeme nevyužívanými funkcemi. Mimo rychlosti je i administrace obsahu pro uživatele přímočařejší, jednodušší a lépe zapamatovatelná.
Netradiční obor, netradiční BRAND a design
Poměrně povedený logotyp dle představ klienta, dobré produktové fotografie (které na náš „nátlak“ klient zprocesoval) pár BRANDových prvků generovaných AI a dobrý obsahový základ. Vše poskládáno do slušivého webdesignu.
Nutno podotknout, že webdesign byl koncipován do velké míry modulárně tak, aby bylo možné flexibilně vytvářet nové podstránky, landing pages apod., tedy rozšiřovat obsah – uživatelsky – bez zásahu webdesignéra i kodéra, za stálého udržení kvality formátování.