Případová studie
Advantage Cars
www.advantage-cars.cz

Pro úspěšnou společnost zabývající se prodejem luxusních vozů a jejich servisem jsme
dostali za úkol vytvořit nové, moderní webové stránky, které by mohly patřit mezi
jedničku v oboru.

Advantage Cars

Výzvy, které jsme měli před sebou

  • 1

    vizuálně zapůsobit na první dojem náročného návštěvníka

  • 2

    design přizpůsobit pečlivě zpracované korporátní identitě klienta

  • 3

    plně fluidní responzivní webdesign

  • 4

    automatizované napojení na systém TipCars

  • 5

    vyladit jednoduché a rychlé vyhledávání v nabídce vozů

  • 6

    lazy-loading výpisu vozů

Plně fluidní responzivní webdesign

Vytvářeli jsme moderní web a tím pádem jsme nemohli zvolit jiný přístup, než vytvoření plně fluidního responzivního webdesignu.

Z předem naměřených dat jsme zjistili, že web navštěvují uživatele používající nejrůznější typy zařízení.

Web se plně přizpůsobuje nejrůznějším typům zařízení (počítač, tablet, mobilní telefon).

Wireframe (prototyp)

Pro lepší představu o rozvržení a velikosti jednotlivých prvků jsme v první fázi návrhu designu použili Wireframe, který jsme zpracovali pro nejdůležitější stránky:

Design webu

Zpracovali jsme pečlivě každou podstránku webu ještě před samotným technickým řešením.

Import skladových vozů

Data všech vozů jsou stahována automaticky pomocí napojení na systém TipCars, které jsme programovali.

Mezi největší výzvy patřilo zajištění vysoké spolehlivosti importu, zpracování velkého objemu dat a pravidelná aktualizace (každou hodinu).

Intuitivní filtr vozů

V nabídce je v každou chvíli okolo 200 až 300 vozů.

Aby si byl uživatel schopen z tohoto množství jednoduše vybrat, vytvořili jsme intuitivní filtr vozů, který se ovládá stejně dobře na tabletu i na počítači.

K filtraci lze použít nejen značku vozu, ale i konkrétní typ vozu, cenu vozu, množství najetých kilometrů či rok výroby.

Filtr umí zobrazit mezní hodnoty, díky kterým uživatel na první pohled pozná jaké vozy (například: nejstarší, nejmladší) jsou v nabídce.

Lazy-loading vozů

Vzhledem k velkému množství vozů v nabídce jsme potřebovali upravit výpis vozidel tak, aby docházelo k jeho postupnému načítání tak, jak si návštěvník vozy postupně prohlíží, čímž jsme docílili významnou úsporu stažených dat uživatelem při procházení nabídky.

Wordpress

Jsme specialisté na WordPress a tak bylo logickým krokem zvolit tento systém i pro
náročnější implementaci na webu ADVANTAGE CARS.

Našim cílem bylo docílit vysoké bezpečnosti, spolehlivosti a jednoduché
editace obsahu.

Lukáš Franěk o nás říká

Marketingový ředitel společnosti ADVANTAGE CARS s.r.o.

Profesionálové z firmy Extra-web mě oslovili právě ve chvíli myšlenkového vývoje nového webu.

Dostal jsem nabídku na řešení, která nešla odmítnout. Spolupráce na vývoji byla perfektní a odpovídala nejvyšším standardům. Velmi mile mě v průběhu prací překvapilo, že reagovali na mé komentáře ve večerních hodinách i během víkendů.

Nový web byl spuštěn rychle a ve vysoké kvalitě. Cením si toho, že práce pro ně nekončí jen vývojem webu, ale že jsou neustále k dispozici i pro další rady a konzultace z jejich oboru a že tato zpětná vazba je objektivní.

Důkazem mé spokojenosti je také to, že rád firmu Extra-web doporučuji všem svým obchodním partnerům, kteří projeví zájem mít nový web na podobně vysoké úrovni.

Partnerství s firmou Extra web si vážím a děkuji za něj.


Tvoříme hezké webové stránky, které fungují

Profesionální webové stránky, které prodávají. Webdesign na míru, redakční systém, mobilní verze, profesionální servis.

Více informací