Navigace

Má smysl mít garantovanou pozici ve vyhledávači Centrum.cz?

Je Centrum skutečný vyhledávač? Všimněte si nenápadného "enhanced by Google" Byla doba, kdy bylo Centrum skutečným autonomním vyhledávačem, který měl vlastní vyhledávací technologii, kterou…


Je Centrum skutečný vyhledávač?

centrum-google

Všimněte si nenápadného „enhanced by Google“

Byla doba, kdy bylo Centrum skutečným autonomním vyhledávačem, který měl vlastní vyhledávací technologii, kterou samozřejmě využíval jak pro sbírání dat (procházení webových stránek), tak pro následné vyhodnocení relevantnosti jednotlivých stránek na vyhledávané klíčové slovo.

Postupem času se však z Centra stal vyhledávač, který přežíval jen díky tomu, že jej měl ještě někdo nastavené jako domovskou stránku.

Centrum je z pohledu množství návštěv naprosto zanedbatelný zdroj. Napříč našimi klienty se ve statistikách Centrum vůbec nezobrazuje. Příchozí návštěvy jsou do desítek za měsíc.

centrum-ukazka

„Výsledky vyhledávání“ které vidíte, jsou ve skutečnosti uměle předsazené výsledky před výsledky vyhledávání samotného Googlu. To jsou zápisy, které si u Centrum.cz kupujete.

Díky tomu, že Centrum.cz již nevyvíjí svůj vlastní vyhledávací algoritmus, ale pro vyhledávání používá Google, tak Centrum řeší svojí „marketingovou strategii“ tak, že klientům nabízí konkrétní pozici ve výsledcích vyhledávání.

Tato „reklama“ funguje tak, že před výsledky vyhledávání Googlu jen předsazuje „Doporučené odkazy“, které jsou ručně vkládány podle toho, kdo si jakou pozici zakoupí.

Proč ne. Problém nastává v situaci, kdy sice máte „prémiovou“ pozici, nicméně tato prémiová pozice je na místě, kam nikdo nechodí. Je to stejné jako byste si koupili billboard, který je někde uprostřed lesů místo u dálnice. Nikdo jej neuvidí.

Podle dostupných statistik (například společnosti Toplist, která výsledky měření zvěřejňuje na svém webu) Centrum.cz dosahuje naprosto zanedbatelného procenta v podílu vyhledávání.

Z toho pochopitelně vyplývá, že můžete být na sebelepší pozici na Centrum.cz, ale pokud ani na samotné Centrum žádní návštěvníci nechodí, tak těžko mohou přes Centrum přijít na vaše stránky.

centrum-podil

Centrum.cz je ta oranžová barva, která se v grafu pohybuje naprosto u dna.

Propagaci na Centru nemůžeme vzhledem k mizivé návštěvnosti doporučit. Budete sice na garantované a domluvené pozici, přes tuto pozici ale přijde skutečně minimum návštěvníků.

Nevíte si rady s konkrétní nabídkou? Obraťte se na nás, bezplatně Vám poradíme. Pište na kontakt@extra-web.cz


Zavřít