Správně specifikované zadání webu vám pomůže ušetřit čas při výběru dodavatele. Tím, že si ujasníte vlastní představy o webu, získáte při výběrovém řízení již konkrétní cenu za realizaci.

Co by měla správná poptávka obsahovat?

Popis projektu

I pokud si myslíte, že máte nápad, který ještě nikdo před vámi neměl, nemá přílišné tajnůstkářství při výběru dodavatele žádný přínos. Pokud přesně nesdělíte své potřeby, nemůže vám realizační firma navrhnout konkrétní řešení.

U popisu projektu se neočekává, že se bude jednat o profesionální specifikaci, proto popište funkce a očekávání svými slovy.

Weby, které se vám líbí

Najděte weby, které se vám líbí a které vám vyhovují jak po vzhledové stránce, tak po stránce funkční (UX).

Konkurenční firmy/weby

Pokud víte o nějaké konkurenci, že je na internetu aktivní a má z internetu poptávky, řekněte nám to. Agentura často umí odhalit to, díky čemu je web obchodně úspěšný.

Rozpočet

Zcela jistě máte nějakou představu o rozpočtu webu. Ta je po přečtení této publikace navíc daleko reálnější, než byla předtím. Proto víte, že nemá cenu poptávat web za 5 000 Kč.

Rozpočet webu – samozřejmě založený na reálném očekávání – vám pomůže odfiltrovat velké množství firem, se kterými byste jinak strávili zbytečné hodiny při jednáních.

Funkcionalita

Očekávání

DOBA REALIZACE

Ujasněte si následující termíny

Podobné články:

Napsal Štefan Ihnat dne 2016.09.12